Too old!!

Skrivet den: 2013-04-14 kl. 11:14:39 / Kategori: That is that
I'm too old for this shit
haha nej men nästan. Kvällen igår blev vildare än jag hade tänkt och jag gick hem tidigt. Men jag var så satans laddad så jag visste egentligen redan från början hur de skulle gå, haha. I vilket fall som helst så var kvällen grym! Vi grillade på IP och sen festade vi satan och berättade hemlisar för varandra. Och sen minns jag inte mycket mer. 
 
Jag mådde som jag förtjänade när jag vaknade, men nu har jag tröttnat på att vara bakis och det är dags att rycka upp sig. Vi ska bort en runda till klubbstugan för att kolla så allt är okej, sen sticker vi till Malmö!! Bilderna är från början av kvällen, de brukar bli så. Jag ska in och kolla instagram sen, där brukar finnas några också :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0