Upp och jobba!!

Skrivet den: 2013-04-17 kl. 07:01:15 / Kategori:

God morgon!
Det är mycket lättare att gå upp när det är ljust ute. Och att cykla till bussen i vårjacka utan att ens vara i närheten av att frysa var underbart. Jag jobbar extra nu på morgonen och fick därför ställa in morgonens powerwalk med Jessica. Vi hoppas på bättre tur imorgon!

Igår fick jag sällskap på mina 5 km. Jag släpade med mig Moa runt pumpstationen och tillbaka till söder. Men känner jag Moa rätt kommer snart springa bredvid mig. För den tiden måste förbättras! Igår var jag snäll, nästa tisdag, not so much! ;)

Nu hoppas vi på att vädret blir super idag så vi kan gå iväg en runda med kidsen i eftermiddag! Fortsätter det såhär kommer jag nog lägga bildtimmen utomhus också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0