Min middag och annat onödigt flams

Skrivet den: 2013-12-11 kl. 20:56:45 / Kategori: That is that
 Tog en paus i pysslandet en stund. Det blev riktigt bra faktiskt! Det mesta känns rätt bra nu. Sitter med en ansiktsmask påkletad och väntar på att klockan ska bli tio så att jag kan kolla på paradise hotel. Jag kollar, och jag står för de. Tydligen är mitt liv jättetråkigt då, enligt andras påståenden på Facebook och Aftonbladet. Jag håller inte med, men skiter i vilket. 


Förresten, när man är själv behöver man ingen kniv. Ingen ser ens bordsskick ändå så det är bara att sleva i sig.. Eftersom jag åt när pysslade blev skinkan hoprullad ;)



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan inte heller låta bli att titta på PH. :)

2013-12-11 @ 21:27:41
URL: http://torrbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0