Attackerad!

Skrivet den: 2013-02-16 kl. 18:48:00 / Kategori: Thailand 2013
Igår efter middagen blev vi attackerade av en man och en apa. Jag gillar egentligen inte när de gör så med djuren. Ger dem till turister att hålla, tar kort på dem och sedan säjer de dyrt. Så jag försökte gå förbi och säga nej till apan. Tills den rörde mig. Så jäkla mjuk och söt. Jag var fast. Och han var snabbt framme med kameran och där stod vi. Sedan ville han att Daniel skulle hålla apan, och han blev lika förälskad som mig i den här mjuka saken som hela tiden ville ha tag på blomman i mitt hår. Vi fick sedan två stycken bilder som vi fick betala för. Men det märkte vi nästan inte för vi var fortfarande sjunde himlen av den lilla krabaten. Jag har i alla fall försökt ta kort på korten för att dela med mig av dem. Gick sådär men A for effort till mig med tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0