Boltat!

Skrivet den: 2013-02-04 kl. 20:04:17 / Kategori:

Hej!
Knappt man hann hem från jobbet innan det var dags igen. Jag och Daniel stack ut på en löprunda som aldrig verkade ta slut. Det gick så lätt och vi flög fram båda två så vi gjorde rundan längre och längre hela tiden. Våra 7 km blev plötsligt 10 och det känns underbart i benen. Vi körde lite mage på gymmet direkt efter så nu får vi sitta i soffan utan något dåligt samvete alls :) jag kommer sova gott inatt!

Tyvärr sålde inte gymgrossisten i stan mina shakes i singelpack så det blir inte många sådana till. Jag har åtta kvar som jag ska fördela på fyra dagar. Så imorgon börjar jag äta "mat".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0