dinner in Thailand!

Skrivet den: 2013-02-21 kl. 20:44:00 / Kategori: Thailand 2013
 
Medan jag avnjuter min roomservice kan jag bjuda på bilder från gårdagens solnedgång. Det var helt underbart ( som allt annat är tydligen, börjar jag bli tjatig? ) Efter besöket i Maya Bay skulle vi tillbaka till själva staden på Phi Phi. Solen höll på att gå ner och båten tog en gemensamt beslut att stanna ute på vattnet tills solen gått ner helt. Vi fick vänta ett tag men de va de värt. Vackert och supermysigt. Jag och Daniel satt längst fram i båten så vi hoppade upp på kanten där framme. Daniel låg med huvudet i mitt knä och med ena foten i vattnet. Så låg vi så i det guppande vattnet till en vacker solnedgång. Kan jag önska mig något mer??
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0