God måndag!

Skrivet den: 2013-02-04 kl. 07:29:40 / Kategori:

Hej hopp!
På väg till jobbet och med massor av energi. Satan vad dryg jag måste vara, vem vill träffa ett energiknippe såhär på måndagsmorgonen? Jag och Daniel har varit ute och gått nu på morgonen vilket känns superbra. Nog därför jag är så pigg, haha. Sedan har jag städat och haft mig lite där hemma.

Hällde upp min shake i ett glas för första gången. Var tvungen att se hur den ser ut nu, efter att ha druckit den i en vecka ;) eftersom jag varit så nöjd med dem tänkte jag fortsätta fram tills på fredag. Man fick max hålla på i 14 dagar så 12 känns rätt okej. Sen ska jag försiktigt börja äta igen i helgen så får vi se hur det går :) sen åker vi!!!!

Kram på er och trevlig måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0