Kvällsaktiviteter på Phi Phi

Skrivet den: 2013-02-22 kl. 15:17:00 / Kategori: Thailand 2013
Redan innan vi åkte hade jag tänkt testa på de här med fiskar som äter på fötterna på en. Och under en kvällspromenad på Phi Phi hittade jag och Daniel ett sådant ställe. Vi tvekade inte en sekund någon av oss. Det var jättehäftigt att först få benen tvättade av en shemale (mjukaste händerna jag varit med om!) och sen låta fiskarna bita på ben och fötter på en. Det kändes jättekonstigt och mer än vad jag trodde. Man kände hur de bet. Men det var inte obehagligt alls, utan bara roligt.
 
Resultatet? Nja, ingen skillnad alls skulle jag vilja säga. Mina fötter ser ut som de alltid har gjort :) Men det var inte resultat vi var ute efter, utan bara upplevelsen, och den var grym!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0