Kvällsmys!

Skrivet den: 2013-02-25 kl. 19:44:00 / Kategori: Thailand 2013
 Det har varit en lång dag idag. Vi lämnade hotellet redan vid kvart över sex på morgonen och var inte hemma förrän kvart i sju på kvällen. Men Similan var värt den långa resan, precis som Ida sa, och vi har haft en underbar dag!Bilder kommer imorgon!
 
Vi trodde att vi skulle vara mycket tröttare än vi var när vi gav oss ut för att hitta kvällens restaurang. Eftersom Daniel har drömt och pizza sedan lunchen idag var det inte helt oväntat att det blev italienskt till middag. Jag valde lasagne istället och blev lagom chockad över den lilla portionen. Men plats för efterrätt antar jag :) Efter middagen shoppade vi en del, både jag och Daniel.
 
Man får kommentera att jag är jätteröd i ansiktet. Daniel påminner mig hela tiden ändå. ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha ja du är röd, och vita märken efter solbrillorna ;)
Vilken tur att ni gillade Similan! Hoppas att snorklingen var lika bra som när vi var där :)
Och på tal om vädret här hemma, här ligger lite snö här och där, igår kom det snöblandat regn och idag är det en plusgrad. Det vill säga - njut av era sista timmar i värmen! När åker ni hem?
Förresten så är jag lite ledsen för att jag inte har dragit iväg från dig gällande konditionen, har varit förkyld i två veckor så har tränat lika lite som du :(

2013-02-25 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0