Tidig morgon

Skrivet den: 2013-02-19 kl. 06:36:00 / Kategori: Thailand 2013
Tidig morgon idag. De brukar bli så när man ska åka hem.. Men vi ska inte hem, bara vidare till PhiPhi-öarna, Resväskan är fullproppad och då har jag inte fått ner datorn ännu. Men simfötterna tar en del plats, plus att jag har handbagaget i resväskan också. Så det ska nog gå!
 
Vi har verkligen varit bortskämda med internet här på Centara. Det har varit gratis och funkar överallt på hotellet, så som på telefonen, opad eller dator. Jag vet inte alls hur det kommer se ut på resten av resan, men håll tummarna för oss. Jag har lagt upp två inlägg som kommer under dagen, och så hoppas vi att jag kan uppdatera om PhiPhi ikväll. Kram på er så länge!
 
 
När vi lämnade Railay igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0