Dag 2!

Skrivet den: 2013-01-29 kl. 07:17:19 / Kategori:

God morgon!!

Kom på att jag borde skriva och berätta att jag lever nu när jag börjat med min VLCD (very low calorie diet) jag drack den första igår och det var skitäckligt! Den andra var ännu värre, men den tredje var helt okej. Jag fnös på den femte, men idag var det supergott! Hoppas de håller i sig, haha. Jag är iaf inte alls hungrig och det är inte alls omöjligt att leva på dessa. Är man bara noga att dricka var tredje timme så.

Jag har också fått veta att man inte ska träna när man dricker dessa, vilket blir svårt. Körde ett pass på gymmet igår, och det var inga problem. Vi får se hur det går med fotbollen ikväll :)

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0