Underbara träning!

Skrivet den: 2013-01-09 kl. 19:49:28 / Kategori:

Underbara wä if och en konstgräsplan! En onsdag kan inte se mkt bättre ut än så! Det skulle vara fruktsalladen jag har framför mig i så fall! Vi körde stenhårt idag med en hemsk löpövning, men fan vad skönt det är när man är klar. Och benen är underbart slutkörda!

Sakta men säkert försöker jag vänja mig vid att både jobba och träna. De går, men inte så bra som jag hoppats! Jag läste någonstans att om man vill gå ner i vikt så är det 8-9 timmars sömn per dygn. Jag hoppas det är bullshit, för jag är inte ens nära!!

Kram på er!!
(Jag var ute imorse med min kusinvitamin, så de håller i sig, 5km per dag. Men vilket jävla tempo den tjejen hade!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0