God morgon!

Skrivet den: 2013-07-05 kl. 07:44:40 / Kategori: That is that

Hur mycket har vi inte längtat efter fredag? Haha, kanske inte jättemycket eftersom jag precis kom hem från all semester jag får denna sommar ;)

Men jag är faktiskt ledig idag. Och vad gör jag uppe nu då? Jo, jag är och besiktar bilen, haha. Fattar inte hur Daniel fick mig till detta för jag är verkligen en dum blondin på en bilverkstad här. Lyckligtvis en väldigt produktiv blondin för tvätten har varit igång sedan halv sju där hemma. Mycket ska hinnas med nu på förmiddagen för sen ska jag iväg på äventyr!!

Det är inte sol ute, men hur jäkla produktiv jag än må va så har jag inte sminkat mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0