Michael Kors

Skrivet den: 2013-07-04 kl. 11:50:00 / Kategori: That is that
Redan innan vi åkte till New York hade jag hittat min drömklocka. En svart Michael Kors. Och inne på Michael Kors-butiken på fifth avenue hittade jag den. ( efter ett väldigt kort sökningsarbete, haha) ganska snabbt bestämde jag mig för att köpa den. Det skulle ta fem minuter för dem att spänna in den till mig så vi skulle vänta där. Daniel satte sisom sofforna där, medans jag gick runt och tittade lite. Dumt, eller smart, för under dessa fem minuter lyckades jag förälska mig i en plånbok. Den fick följa med mig till kassan, den också. Inte varje dag man impulsshoppar inne på Michael Kors, haha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0