I NYC

Skrivet den: 2013-06-25 kl. 09:04:00 / Kategori: New York 2013
hej hopp.
Det tog ett tag, men vi kom hit till slut. Jag kunde inte önska något bättre just nu. Jag är i min favoritstad och gör mig redo för att utforska staden på nytt. Ändå tre år sedan sist.
 
Vi kom till hotellet vid halv sju på kvällen, amerikansk tid. (halv ett på natten, ala Sweden) Då var det till att snabbt göra sig redo för att inta föda, eftersom vi var jättehungriga och svältfödda på flygplansmat. Första bästa ställe blev de. Dyraste middagen jag ätit i USA, haha. Och maten gick knappt ner heller eftersom man egentligen var för trött. Men gott var de!
 
Vi får se vad det blir av denna dag. Jag har lite planer, resledare som jag är! Men som sagt, jag hoppar av glädje över att vara här!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0