Shopping!!

Skrivet den: 2013-06-29 kl. 16:47:00 / Kategori: New York 2013
Det blev shopping ändå! När killarna drog iväg på något båtmuseum stack vi tjejer och shoppade istället. Ja, jäklar vad jag shoppade, och jag är så nöjd med allt!! Det får bli en istagrambild på dagens skörd av påsar. Bilderna är sådär, och alla som läggs upp är från min telefon. Att använda datorn är inte ens att tänka på så jag bloggar från iPaden hela tiden. Därför kan jag inte få tag på några andra bilder än dem från mobilen. Så blir de ibland. Jag visar all shopping när vi är hemma igen. Lär ha inlägg fram till jul, haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vi ska göra en ny design på vår blogg, men vi skulle hemskt gärna behöva er hjälp! Så snälla, tipsa oss<3 Alla som tipsar länkar vi i ett inlägg :) http://thebeliebers.blogg.se/2013/june/hjalp-oss.html#comment

2013-06-29 @ 16:57:51
URL: http://www.thebeliebers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0