Summerburstoutfits!

Skrivet den: 2013-06-11 kl. 11:59:00 / Kategori: That is that
jag fick en del klädproblem i Göteborg. Vädret och allt nyinköpta ställde till det för mig. Och självklart hade jag med mig flera plagg jag inte använde, samtidigt som jag saknade några saker hemifrån. Men här har ni fredagens och lördagens outfits. På lördagskvällen tog jag på mig en extra tröja också efter ha frusit halva fredagen, haha. 
 
Fredag ( höger ) blus från h&m, inhandlad under dagen och kjol också från h&m. Väskan är från forever21, och solglasögonen från svärfar.
 
lördag ( vänster ) jeans från gina tricott och linne från Thailand. Suddig bild där,ber om ursäkt för det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0