Hur jag räknar!

Skrivet den: 2013-03-20 kl. 11:53:00 / Kategori:
Nu när jag äter mer vanligt igen och inte bara dricker shakes är det lätt att tappa kontrollen lite på vad man stoppar i sig. Jag försöker vara noga med att äta var tredje timme för det fungerar bäst för mig. Man hinner inte bli så hungrig mellan gångerna och äter därför inte massa onyttigt mellan målen. Allt jag äter lägger jag också in i shape up, en app som jag laddat hem. Jag kan både lägga in vikten på det jag äter eller scanna en vara. Funkar för mig :)

Och jag är ledsen att bilderna ser så konstiga ut. Jag fick helt enkelt ge upp efter ett tags pillande. Appen är bra ändå!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0