tidig fredagsmorgon!

Skrivet den: 2013-03-15 kl. 06:47:50 / Kategori: That is that
Alltid sömnbrist och jättepigg!
 
Så ser mina fredagsmorgnar ut, eftersom den sena torsdagsträningen gör att man är hemma kvart i elva på kvällen, och den tidiga arbetstiden på fredagen gör att jag måste ställa klockan på fem. Men nu är det i alla fall ljust ute på morgonen vilket känns underbart.
 
Äntligen fredag, och som jag har längtat!  Och idag är det lönefredag för mig också, ännu bättre. Idag ska jag stressa som satan efter jobbet, men det var inget nytt så. Trevlig helg på alla söta ( och alla ni andra också)
 
 
 
bjuder på dåliga bussbilder från mobilen. Tänkte att det var länge sedan sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0