Arg och ledsen!

Skrivet den: 2013-05-03 kl. 06:16:01 / Kategori:

En arg och ledsen Dessi idag. Min cykel är faktiskt stulen och det gör mig så förbannad att jag vill skrika!!! Låt bli mina saker!!! Så jäkla onödigt, och det blir en massa extrajobb för mig som jag verkligen inte behöver! Samtidigt så är jag så ledsen att jag skulle kunna gråta! Jag vill ha min cykel! Jag saknar den och de möjligheter den gav mig. Det är inte jättejobbigt att gå till bussen, men sådär lagom läskigt att gå hem vid tio på kvällen :(

Jag slutar tidigt idag så det blir väl att pyssla lite med polis och försäkring och annat skit idag. Försöker glädjas över att det är fredag men det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0