god morgon, god middag, god kväll!

Skrivet den: 2013-05-28 kl. 07:17:28 / Kategori: That is that
hej hallå och god morgon!
Dagarna flyter ihop här nu och de kantas av jobb och fotboll. Igår flöt dessa till och med ihop när en kille från herrlaget i Wä var här som vikarie. Skoj att snacka lite skit, och sen lärde han ut en massa konstiga fotbollsuttyck till kidsen som jag gissar att jag kommer få höra på ett tag framöver.
 
Direkt efter jobbet idag är det match så de har varit en välplanerad morgon. All mat skulle planeras och flera väskor packas. Vi får se när jag är hemma igen ikväll, men jag uppdaterar under dagen. Men nu börjar mina kollegor ramla in, så dags för morgonmöte!!
 
 
Räknar dagarna till semestern nu! Låt sommaren och allt det roliga börja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0