Gelébad!

Skrivet den: 2013-11-11 kl. 21:48:10 / Kategori: That is that
Jag brukar sällan bada här hemma. Och jag tar aldrig kort när jag badar. Och idag gjorde jag ett undantag. Jag testade ett gelébad som jag fick i julklapp för x antal år sedan. Sjukt ball! Kommer inte på några andra ord som beskriver känslan. Å vattnet blev lila, hihi. Rekommenderas! Sedan lite silverschampoo och värsta hårinpackningen på de så lyckades jag spendera 50 minuter i badrummet. Rätt bra jobbat för en tjej som inte är girly girly precis när de kommer till smink och kletprodukter precis... 









Kommentarer
Postat av: Sara

Det var på tiden. :)

Svar: Ja, jag vet :)
Dessi

2013-11-11 @ 22:39:20
URL: http://torrbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0