New week, new hair!

Skrivet den: 2013-11-04 kl. 07:25:53 / Kategori: That is that
God morgon! 
Man måste älska måndagsmorgnar, eller hur?!? Eller kanske inte. Lovet är slut, batterierna laddade och det är dags att köra för fullt igen. 

Jag köpte nya hårprodukter i torsdags på min och syrrans shoppingrunda. Aningen dyrare än jag brukar, eftersom hår inte riktigt är min grej. Jag testade allt i lördags och är kär i mitt hår sedan dess. Fast nu behöver jag lite tips och idéer hur jag använder produkterna bäst. Jag fattar ju HUR jag ska göra rent tekniskt. Men hur ofta? Och i vilken kvantitet? Jag är lite sugen på att använda masken på topparna bara vissa gånger. Kan man de? Tacksam för tips! 

Jag köpte en moroccanoil fuktgivande mask och ett frizz-spray. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0