Lördagen i Blekinge!

Skrivet den: 2013-10-05 kl. 22:18:31 / Kategori: That is that
Vi överlevde dagen i Blekinge. Den blev faktiskt himla bra! Vi har ätit en sen lunch, en massa godis (Daniel har pratat om hemmakvällsgodis i två dagar nu..) och sen blev det en halv pizza till kvällsmat. Jag har aldrig fått salladen i en påse innan, men jag var den enda i sällskapet som tyckte detta var roligt och värt att fotografera. Om det ens heter fotografera när man använder mobilkameran. Nu sitter vi på sista tåget hem, och jag ska upp kl 05.00 imorgon. God natt säger jag direkt, lyssnar på ett nerladdat avsnitt av Morgonpasset i P3 och hoppas kunna sova någon minut medan vi rullar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0