Holy shit!

Skrivet den: 2014-08-13 kl. 16:11:07 / Kategori: That is that
Helvete vilken dag. Nu jäklar snurrar det i hjärnan kan jag tala om för er! I förmiddags satt vi och diskuterade hur vi skulle arbeta med NO-ämnena för att genom ett långsiktigt arbete förbättra resultaten på de nationella proven. NO är ju det ämne som jag ska undervisa i under året, så det gör mig lite nervös över att det är i fokus, samtidigt som det är skönt för jag kan då få lite extra stöd när jag behöver det. 

Andra halvan av dagen har vi suttit med schemat och pusslat. Ett jäkla pussel kan jag tala om och jag har huvudvärk nu. Men det är klart!! Fan ta den som ska flytta på några lektioner nu!!! 


Här är lunchen. Allt jag hunnit med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0