2014 del 1

Skrivet den: 2014-12-29 kl. 15:46:00 / Kategori: That is that
2014 börjar närma sig sitt slut och 2015 är nära. Tänkte summera 2014 lite snabbt. Så man blir påmind om vad man faktiskt gjort under året. Del 2 kommer imorgon, jag orkade inte mer efter ett tag, haha
 
2014 började med en spavistelse på kosta boda art hotel. Supermysigt och lyxigt sätt att fira nyår. Att ligga och gotta sig på spaavdelningen var ett perfekt sätt att starta ett nytt år på.
 
 
Det var också i januari som jag och Daniel köpte vår lägenhet. Jag minns så tydligt när syrran kom in mitt under min behandling på hälsa och helhet och berättade att vi fått lägenheten, haha.I april flyttade vi in. Och vem vet, snart kanske en hatthylla kommer på plats också.
 
 
 
 
Det har blivit en del Malmö under året. För fjärde året i rad införskaffade vi säsongskort.
 
 
Detta året blev det summerburst i Stockholm.Och vi fick sällskap av Vera, Macke och Jennifer. Ett härligt gäng son röjde där uppe en helg. Minnen därifrån är såklart en fin frukostbufe, frymm musik, mina förbaskade tallrikar och att vi hader riktigt, riktigt roligt!!
 
 
 
 
 
 
 Vi åkte upp till Östersund och hälsade på släkten och gjorde massor av skoj. Bland annat åkte vi till Åre. "Norrland" bjöd på underbart väder och vi hade några riktigt härliga dagar där uppe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0