Run for it!

Skrivet den: 2014-07-11 kl. 17:03:46 / Kategori: sommar i Östersund
Min kusin hade koll på läget i Stockholm och vi bokstavligt talat sprang genom hela Centralstationen. Eftersom tåget var så sent fick vi boka om våra biljetter i Stockholm. Vi, och alla andra på tåget! Så vi sprang! Jag och Mattias lämnade väskorna med de andra och tog oss till kundservice. Väl där var vi först på plats och fick de sista biljetterna till 15.21-tåget. Två i 2:a klass och 6 st i 1:a klass.  Totalt blir vi lite mer än två timmar försenade vilket ger oss pengarna tillbaka på denna resan också.. Men jag känner mig lugn. Det finns ingen anledning att stressa. 





Kommentarer
Postat av: Mamma

Man kan inte få pengar tillbaka på något man inte har betalt!

Svar: Nej, men ni får de ;)
Dessi

2014-07-11 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0