Stenhårt?

Skrivet den: 2014-07-29 kl. 10:42:21 / Kategori: That is that
Jäklar vad svettig jag är just nu! 

Jag bestämde mig för att inte sätta klockan idag, och tvingade mig själv till att ligga kvar till nio i alla fall. Jag hade bestämt mig för att sticka till gymmet på förmiddagen så då fick det bli så. Jäkla svettigt kan jag tala om! Men jag tog i ordentligt vilket känns super. Bara promenaden till och från gymmet gjorde att svetten rann. Nu sitter jag på badrumsgolvet och väntar på att jag ska sluta eftersvettas så att jag kan gå in i duschen utan att komma ut och vara lika svettig igen efter två minuter. 

Sen tänkte jag städa idag, så jag kommer med all säkerhet behöva duscha igen innan jobbet :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0