vad skriver jag om?

Skrivet den: 2014-07-30 kl. 16:35:00 / Kategori: That is that
Jag har varit rätt grym på det här med att blogga på senaste tiden, med flera inlägg per dag och inte uppehåll en vecka då och då. Men det har fått mig att tänka en del på vad det är jag skriver. Och inte skriver. Jag skriver ju oftast eller endast om saker jag gör. Det ytliga i min vardag. Sällan skriver jag om saker jag tycker här i världen. Mer än att jag gillar mitt jobb och att jag inte har några problem med att gå upp tidigt. Jag vill bli bättre på att skriva mer personliga funderingar och åsikter. Jag ska bara komma på vilka de är först. Jag vill att texterna ska vara intressanta, inte bilderna. 
 
Jag är kanske inte så bra på de här,när det kommer till kritan. Fan med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0