Inlägg om utväxt

Skrivet den: 2014-06-25 kl. 12:46:41 / Kategori: That is that
Jag har ju fått upp min spegel nu, samtidigt som klockan. Så nu kan jag se vad jag gör när jag fönar håret. Detta var inte bara positivt tyvärr eftersom jag också fick stå och glo på min utväxt hur länge som helst. Det är nu närmare ett och ett halvt år sedan jag färgade håret sist och utväxten är nere vid öronen ungefär. Även om jag tror att håret mår bra av att inte färgas, och det hade varit jädrans häftigt att springa runt med min egen hårfärg, är det snart dags att göra något. Men vad gör jag? Klipper jag av de? Lägger i blonda slingor? Platinablont igen kanske? Går åt de mörka hållet? Möjligheterna är oändliga! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0