Söndag i Stockholm!

Skrivet den: 2014-06-15 kl. 10:56:48 / Kategori: That is that
Nu är det söndag och efter två dagars supande mår jag asbra! Herregud, jag är inte ens i närheten av sleten, och jag tror att resten av sällskapet håller med mig. Det blev inte mer än en runda till McDonalds och sen fotbollen på hotellrummet igår. De gjorde absolut ingenting. 

Jag har så många bilder att jag inte vet var jag ska börja. Men tror jag sparar dem till tågresan hem sen. Nu ska allt packas ihop, sen är det dags att vinka av Vera som ska med ett tidigare tåg hem. 




Kommentarer
Postat av: Malin

Hotellfrukost är ju bland det bästa som finns!

Svar: Ja verkligen :)
Dessi

2014-06-15 @ 16:46:10
URL: http://ournotebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0