Ont i hjärtat

Skrivet den: 2014-03-14 kl. 11:43:00 / Kategori: That is that
Det må vara fredag, men ändå kan jag inte riktigt le. Jag kände de direkt efter jag skrivit imorse. Det va någon spelad glädje på något sätt. Idag ska vi på begravning då Daniels morfar har lämnat oss efter en tids sjukdom. Och jag hann inte skriva mycket mer än så innan jag satt och storgrät. Mina tankar går till Daniels mormor och mamma. Att se dem på begravningen idag kommer bli tufft. Det är tufft att se dem man älskar i sorg! Det gör ordentligt ont i hjärtat. Så sitter man där och är ledsen när man egentligen borde. och vill, stötta någon annan. 

Tankarna går också till min egen farfar som vi förlorade i höstas. Fast för mig så finns han kvar på något sätt. Jag har ju honom alltid med mig, inom mig. Tankar på honom ger mig alltid ett leende på läpparna och ett lugn i kroppen. En trygghet av alla minnen jag har av honom. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0