Förbannad!

Skrivet den: 2014-05-01 kl. 19:30:24 / Kategori: That is that
Jag var rätt förbannad efter matchen. Det har lagt sig lite nu för jag är sällan (inte aldrig) sur någon längre stund. Men jag var förbannad eftersom Malmö va så kassa! Det var ingen förutom Forsberg som fick godkänt idag. Och hur fan de kan sätta Hansson att döma så fort Malmö har en derbymatch eller match mot ett "storlag"!?! Det är helt otroligt! Relationen där är så förstörd att det är till att provocera fram bråk från fansens sida. Vilket gör mig ännu mer arg eftersom det är fansen och ståplats som får skit så fort det är något och de snackas så jävla mycket i media. Att låta Hansson döma, luta sig tillbaka, småle, och vänta på att de smäller. Nej fy fan! Jag har så mycket mer jag skulle vilja skriva men är rädd att jag blir politiskt inkorrekt då. Så nu är jag tyst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0