ingen motivation

Skrivet den: 2014-11-07 kl. 09:34:21 / Kategori: That is that
Blä vad tråkig jag är just nu! Jag har ingen motivation till något alls. Kroppen känns trött, huvudet är helt slut och jag vill bara ge upp. Jag orkar inte tänka längre. Jag orkar inte antränga mig mer med allt vad kost och träning heter. Jag vill bara slappna av lite. 
 
Idag har jag fettmätning. Kl 16. Är aningen nervös inför denna för är inte reslutatet bra kommer jag inte orka fortsätta. Ett misslyckat ( i mina ögon sett) resultat kommer knäcka mig och jag kommer inte ha någon ork att säga "nej, nu jävlar kör jag" Jag kommer inte orka en motgång just nu. 
 
Tänk positivt, det är fredag!!! Och snälla, håll tummarna för mig idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0