Le = lycka?

Skrivet den: 2014-11-28 kl. 22:43:58 / Kategori: That is that
Att le på utsidan men inte på insidan

God kväll! Det är sen fredagskväll nu och jag sitter i soffan och kollar på film med en sovande sambo. Jag har haft två jobbiga veckor nu, men har hela tiden försökt förneka det och tryckt undan de negativa och läskiga tankarna. Idag fick det dock vara nog och det var dags att ta tag i saker på allvar. Jag har haft en långt samtal om hur jag mår med min sambo idag och jag hoppas att jag kan vända det här nu. ( Det är inga problem med oss, tvärtom vi har det super. Problemet är mitt huvud och vad det tänker och tycker om min kropp) 

Jag är stark och jag fixar detta! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0