Yes it is!

Skrivet den: 2014-11-01 kl. 08:49:25 / Kategori: That is that
Gud vad bra denna stämde in på mig nu. Det regnar i Stockholm just nu så min promenad utförs på gymmet denna lördagsmorgon. En (stor) del av mig ville strunta i det idag, men jag vet att jag inte hade klarar av att sitta på tåget halva dagen utan en promenad i kroppen. Jag behöver nog gymmet ikväll också, för lägligt nog så är det mätning och vägning imorgon bitti! Men det är ingen stress. Jag vet att jag inte har några bra resultat denna veckan eftersom jag var sjuk förra helgen och nu dessa dagar här. Den logiska människan i mig försöker ta det lugnt. Jag har tid på mig att nå mina mål. Så lång tid som jag vill! Tävlingsmänniskan i mig säger något helt annat, haha!




Kommentarer
Postat av: Anni

Fina Dessi.
Så roligt att du hittade in på min blogg och gjorde avtryck. Det betyder jätte mycket. Jag har faktiskt följt din blogg med ett tag. Vet att du kämpar och du ser ju resultat. Jag hoppas jag med kommer se resultat snart.
Väl mött
Anni

2014-11-01 @ 10:09:27
URL: http://www.nattstad.se/tearsandlaughs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0