Lördag morgon!

Skrivet den: 2014-10-18 kl. 09:58:27 / Kategori: That is that
God morgon alla fina! 
Jag och Daniel fick nästan ställa klockan idag. Vi vaknade innan den ringde, men var inte ens i närheten av att vilja gå upp. Än mindre ut och gå (från min sida i alla fall. Daniel tycker om promenaderna bra mycket mer än vad jag gör) 

Oavsett vilket så har vi varit ute och traskat en timme. Jag har duschat nu och sen gått och lagt mig igen. Fast de funkar ju inte. Om en halvtimme ska vi köra till Malmö och jag har en lunch att förbereda och ett ansikte att snygga till. Kroppen ska väl ha lite kläder också antar jag. Fan, blev ju stressad nu.. Hörs sen!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0