På bra humör?

Skrivet den: 2014-09-17 kl. 20:13:53 / Kategori: That is that
Jag borde vara på mycket sämre humör just nu. För det första så fick jag ta bussen till träningen vilket inte alls är lika effektivt som att köra. Men skit i det. Sen höll inte vaden som jag velat och efter 2,5 maxlöpningar och en halvtimmes träning fick jag helt enkelt ge upp. In i duschen och sen halta till bussen. En promenad som tog bra mycket längre tid än den brukar, och den är tråkig med friska ben också. Såklart så missade jag bussen. Och sen är här massor av spindlar!!

Men ändå deppar jag inte. Lite mer nu dock efter jag skrivit om allt som gått fel, haha. Men jag läser lite jobbmail och lyssnar på musik. Pricken över i:et hade varit om batteriet tog slut också. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0