Morgonpromenad

Skrivet den: 2015-08-08 kl. 10:13:09 / Kategori: That is that
God morgon! 
Snacka om sovmorgon idag, jag gick inte upp förrän närmare 9. Direkt på med promenadkläderna och ut, för jag hade en mff-podd att lyssna på. 

Upptäckte ganska snabbt att det regnade ute så efter 100 m vände jag och tänkte att jag hämtar mina gymgrejer och går på gymmet istället. Sedan fortsatte jag förbi lägenheten igen med motiveringen att möjligheten att gå till gymmet istället inte kommer finnas i höst, men det kommer definitivt regnet göra.. Så en timme i lätt duggregn är avklarad tillsammans med en grym podd i öronen. 


Blöt, osminkad och med påsar under ögonen. Vad hette den där mirakelkrämen jag har sett hundra reklamfilmer för på Facebook??!

Kommentarer
Postat av: C

Du är alltid söt.

2015-08-08 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0