En man som heter Ove

Skrivet den: 2015-12-28 kl. 12:54:35 / Kategori: Thailand 2015/2016
Köpte den här boken till julklappsspelet hemma hos Daniels föräldrar med förhoppning om att få den själv. Det fick jag och Ove fick följa med till Thailand. Jag var fast redan på första sidan med de jämförelser som beskrivs så himla bra. Full med kommentarer som jag kan höra Daniel säga (och som jag vet han hade älskat, så tänkte tvinga på honom boken sen). Stod på den att den ska göras till film och jag var precis på väg att kolla upp när, när jag läser på Aftonbladet.se att den hade primär på juldagen. Lyckan var ju total och jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0