Fjärde gången gillt?

Skrivet den: 2015-12-25 kl. 14:35:59 / Kategori: Thailand 2015/2016
Förresten, heter det ens gillt? Man säger så, men skriver man på det sättet? 

Idag har vi varit ute på dyk nr 3 och 4. Jag har haft mycket roligare idag än igår då det var lättare för mig att komma ner plus att jag hade bättre koll på hur jag skulle röra mig för att inte åka upp och ner hela tiden. Vi gjorde en massa nya tester, därav ett simtest och ett flyt-test. Ikväll ska vi göra våra final exams så önska oss lycka till :)

Vi har tagit lite bilder med undervattenskameran men de får vi se hur de blev när vi är hemma igen. Det bästa vi sett idag är en sköldpadda men också en massa andra coola fiskar :)




Min stakars hand! Jag har så många skrapsår att de inte går att räkna. (Mest för att vissa är så små, men de svider inte mindre j saltvattnet för de!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0