I Thailand!!

Skrivet den: 2015-12-20 kl. 07:46:24 / Kategori: Thailand 2015/2016
Det tog sin lilla tid men vi är på plats! Resan har gått himla smidigt egentligen, men på det sista flyget ville inte benen mer och de 1 h och 40 min vi var i luften kändes som en evighet. Då visste jag ju inte att jag skulle sitta i en transferbuss i två timmar sen.. 

Men till hotellet kom vi! Direkt gick vi ut för att inhandla handdukar och andra förnödenheter. Det tog cirka fem minuter innan jag satt med en mangoshake framför mig. Gud vad jag älskar mango. Det kommer bubbla mango ut öronen på mig innan vi är hemma igen, haha! 

Jag vet ännu inte hur det kommer bli med inlägg och tidsskillnaden och olika inställningar så det får ta den tid det tar att komma rätt. Men påminn mig om jag måste visa hotellrummet, för det är magiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0