På plats!

Skrivet den: 2015-12-22 kl. 18:29:49 / Kategori: Thailand 2015/2016
Vi är framme på koh lipe och internet är kasst! Värre än sämst asså! Och båtresan hit var lång, varm och riktigt jobbig. Den här ön måste visa sig vara ordentligt grym för att väga upp allt de där ;) 

Det har börjat på bästa sätt. Tio minuter efter vi checkat in låg vi i havet. Jobbigt bara när det inte svalkar alls ;) En halvtimme efter det satt vi och tittade på en film om dykning för då var det redan inbokat att vi skulle börja redan imorgon. Jag måste faktiskt erkänna att jag är lite nervös, men med Daniel och en instruktör vid min sida ska jag nog klara de :) 

Nu är det dags att krypa till kojs för vår del. Lång dag idag, lång dag imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0