Sunset beach

Skrivet den: 2015-12-26 kl. 20:33:14 / Kategori: Thailand 2015/2016
Eftersom Daniel inte mådde bra imorse la vi oss vid poolen istället för att åka till någon strand. Och sedan låg vi där i sju timmar ungefär. Daniel avslutade med två timmar på stranden medan jag la mig lite i skuggan. Vid fyra-tiden kom vi på att vi inte hade ätit något på hela dagen (Daniel hade inte ätit sedan lunch igår.) Därför gick vi till närmsta restaurang för att äta och planen var sedan att gå och handla lite smått och gott till rummet. Daniel tog två tuggor, sedan tog han hotellnyckeln och gick, igen. Jag åt upp, gick och handlade smått och gott till rummet och sedan gick jag med tillbaka. 

Ganska snabbt stod det klart att jag skulle bli rastlös.. Så jag gav mig ut på egna äventyr, där målet var att hitta sunset beach. Det gjorde jag, men vägen dit var minst lika spännande och jag hamnade på flera bakgator (gator och gator, stigar) innan jag kom fram. Dit ska jag förhoppningsvis ta Daniel imorgon kväll! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0