Kompis??

Skrivet den: 2015-02-12 kl. 16:44:08 / Kategori: That is that
Jag är i desperat behov av en träningskompis på actic. Jag behöver inte någon som drar mig dit, för jag är (numera iaf) stark nog att faktiskt komma dit själv även när jag inte är sugen. Men det är roligare att träna med någon. Att ha någon att snacka med under tiden man tränar. För nu när Daniel har fotbollsträningar 4 gånger i veckan är han av naturliga skäl inte där lika ofta. Och det är faktiskt inte okej att skicka till Niklas, som helt regelrätt är Daniels polare, en sisådär åtta gånger per dag om vi ska träna tillsammans. 

Så en träningsgalen tjej till högsternjudande. Any takers? 


Mina vanliga 12,5or var upptagna. Tittade på tiorna, skakade på huvudet och tog 15kgs klumparna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0