Nyårslöfte 2015

Skrivet den: 2015-02-09 kl. 13:08:00 / Kategori: That is that
Jag skrev i början av året att det hade gått rätt så bra med mina nyårslöften för 2014. Självklart har jag några för 2015 också. En del tråkiga, en del roliga. Och de innehåller de vanliga kategorierna med ekonomi, hälsa, och resa.
 
Det var Daniels omkringfarande i höstas med Island, Italien, Spanien och om det var något mer som inspirerade mig till det tredje nyårslöftet. Istället för som förra året (att åka iväg minst en vecka) ska jag besöka flera olika ställen jag inte varit på innan. Och det ska vara minst en övernattning, så en dagstur till Köpenhamn räknas inte ;)  Och jag har redan börjat jobba på de. London är ju bokat sedan länge, Thaliand är också klart. Sen kanske det var så att jag och mamma bokade en resa igår också ;) Vilket betyder att det där första löftet, som handlade om ekonomi, ligger ganska illa till just nu, haha. 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0