Nyårslöfte 2014

Skrivet den: 2015-01-04 kl. 22:59:59 / Kategori: That is that
 
För lite mer än ett år sedan nu satte jag tre stycken nyårslöften. Det var utmaningar, men inte omöjliga sådana. 
 
 
1 - ha x antal tusen på sparkontot. ( exakt hur mycket har ni inte med att göra, haha. ) 
 Detta visade sig bli en större utmaning än vad jag tänkt mig eftersom det blev ett lägenhetsköp och en flytt där i början av året. Samtidigt har jag inte snålat sådär jättemycket så jag kunde varit tuffare. Men målet nåddes, härligt!
 
2 - vara utomlands i minst en vecka 
 Jag och Daniel brukar alltid ha någon resa inplanerad under våren. Västindien, Hawaii, Thailand, New York, you name it. Men inte inför våren 2014 av olika anledningar. Så därför bestämde jag att jag skulle åka utomlands under minst en vecka under året. Det blev en vecka på Rhodos med syrran och Daniel men de räknas mer än väl. 
 
3 - gå ner 10 kg
 Länge har jag var trött på min kropp och det har under en längre tid gått långsamt utför. Efter julen 2013 var jag inte alls lycklig och kände att det var dags för en förändring. Jag var grym under våren och gick ner 6 kg. Dessa gick jag snabbt upp igen under sommaren, men med ovärderlig hjälp från Martin genom axon lyckades jag, och precis innan jul hade jag gått ner mina tio kilo.
 
Check, check and check!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0