Aj mina lår!

Skrivet den: 2015-07-23 kl. 07:18:38 / Kategori: That is that
Jag gnällde redan igår om träningsvärk i benen. Ni vet, ordentliga-problem-att-sätta-sig-på-dass-träningsvärk. Allt efter det där benpasset med Patricia i tisdags morse. Cyklingen igår gjorde det inte bättre misstänker jag. Men, jag har en hotellfrukost att njuta av senare så det får bli en timme på löpbandet här nu. Gissar att det inte kommer gå fort, men bättre än ingenting. Ska jag sedan sitta i en bil några timmar behövs det här ännu mer. Löpbandet är sjukt avancerat jämfört med vad jag är van vid med tv och spel och youtube och alla konstiga grejer så tiden kommer nog gå rätt fort ändå :) 

Hoppas ni alla vaknar upp till en underbar torsdag :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0