Sjuk!

Skrivet den: 2015-07-02 kl. 06:53:25 / Kategori: That is that
Resan hem igår var en riktig kraftansträngning. När vi var på flygplatsen i Alanya började jag få en ordentlig huvudvärk. I Köpenhamn hade jag ont i magen. Och när jag väl kom hem la jag mig på soffan. 38,8 graders feber. Asså jag mådde så dåligt att jag grät. Jag reagerade knappt när Daniel kom hem. Blä blä blä. Det blev sedan sängen med tjocka polarn å pyret-pyjamasen. Jag har svettats som en gnu hela natten men vaknade vid kvart i sex utan feber. Helt underbart. Lite lätt huvudvärk och ont i halsen bara. Jag kanske kan få saker gjorda idag ändå. 

Nackdelen med att vakna såhär tidigt är att det är vääääldigt långt till lunch, haha. Ingen frukost här inte, utan nu är det kostschemat som gäller, sjuk eller inte ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0