Tisdagskväll i Jönköping

Skrivet den: 2015-07-21 kl. 22:43:54 / Kategori: That is that
Hallå hallå! 
Vi är tillbaka på vårt lilla hotellrum (Visar bilder imorgon) efter en trevlig kväll. Bord hade sedan tidigare reserverats på olearys här där vi också varit väldigt tydliga med att vi skulle se Malmö-matchen. Inga problem! Vi har ätit gott och tittat på bra fotboll i trevligt sällskap. Nu ska jag läsa allt om matchen på Aftonbladet samtidigt som jag sakta men säkert slumrar in under mitt härliga fluff-täcke :)



Bara massa bilder på mat och Jennifer ju. Jag får bättra mig, haha

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-07-22 @ 22:12:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0